Overzicht veelgestelde vragen

Verzending

  • Kan ik een ander afleveradres aangeven?

    Je kunt zelf het afleveradres bepalen waar de zending geleverd dient te worden. Dit dient wel een adres binnen Nederland te zijn.

  • Levering grensgebied

    Wil je een boeket laten bezorgen in het grensgebied of net over de grens, dan is dit in de meeste gevallen wel mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze servicedesk en zij zullen per aanvraag bekijken wat de mogelijkheden zijn. Het is namelijk per regio verschillend of het wel of niet mogelijk is.

  • Wat is de levertijd voor een product?

    Bloemen: voor 12:00 een goedgekeurde PO beschikbaar bij Gemaco betekent dat de bloemen nog dezelfde dag worden geleverd. Anders op de volgende dag. Op zondag wordt niet geleverd.

    Taarten: voor 15:30 een goedgekeurde PO beschikbaar bij Gemaco betekent dat je bestelling nog dezelfde dag wordt geleverd. Anders op de volgende dag. Op zondag wordt niet geleverd.

    Producten bedrukt op voorraad: 2 dagen na het ontvangen van een goedgekeurde PO worden de artikelen op het opgegeven adres afgeleverd. 

    Producten onbedrukt op voorraad: ongeveer 2 weken na het ontvangen van een goedgekeurde PO worden de artikelen op het opgegeven adres afgeleverd. We houden je tijdens deze twee weken op de hoogte van de precieze levertijd.

    Wijnen: 2 dagen na het ontvangen van een goedgekeurde PO worden de artikelen op het opgegeven adres afgeleverd. Op zondag wordt niet geleverd.

    Vouchers: 2 dagen na het ontvangen van een goedgekeurde PO worden de artikelen op het opgegeven adres afgeleverd.  Op zondag wordt niet geleverd.

  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht voor mijn order?

    Voor iedere order worden verzendkosten doorberekend. De kosten hiervan bedragen € 5,25 per pakket.

Klantenservice

  • Ik ben een medewerker van NS. Kan ik als privĂ© persoon een product bestellen uit de shop?

    Wij zijn bezig met het ontwikkelen van een consumentenwebshop, waarop privé orders geplaatst kunnen worden. Zodra deze shop gereed is, komt hiervan een bericht te staan op het intranet.

  • Ik probeer een order te plaatsen op de shop, maar ik krijg een foutmelding in beeld

    Voor problemen en/of vragen aangaande de shop verzoeken wij je contact op te nemen met onze servicedesk via het e-mailadres: ns@gemaco.nl. Wij zullen binnen 24 uur reageren. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen via het telefoonnummer 076-303 2500 en vragen naar de servicedesk. De servicedesk is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

  • Kan ik mijn eerder geplaatste bestelling nog wijzigen?

    Zodra je een bestelling plaatst, wordt deze door ons in behandeling genomen. Vanaf dat moment is het niet meer mogelijk jouw bestelling te wijzigen. Wil je de geplaatste bestelling niet meer ontvangen, neem dan contact op met onze servicedesk.